اخذ پلمپ دفاتر قانونی – تجاری | ثبت پیشتاز

0

اخذ پلمپ دفاتر برای هر موسسه و شرکت که شامل قوانین مالیاتی کشور میباشد امری لازم بوده که بایستی برای داشتن آن اقدام نمایند. هر شرکت موظف است دفاتر قانونی خود را برای نوشتن تمام فعالیت های مالی به صورت پلمپ شده از سازمان امور مالیاتی کشور دریافت نماید. اخذ پلمپ دفاتر برای مشخص نمودن فعالیت های مالی سالیانه بصورت اجباری باید از سوی موسسه ها و شرکت ها که مشمول قوانین مالیاتی هستند تهیه گردند که شرکت ها با توجه به آئین نامه های تحریر دفاتر قانونی تمام عملیات مالی خود را به ترتیب وقوع به صورت خوانا، بدون خط خوردگی و لاک گیری در این دفاتر وارد میسازند. در ادامه مطلب در رابطه با مدارک مورد نیاز جهت اخذ پلمپ دفاتر همچنین هزینه انجام این کار شما را راهنمایی خواهیم نمود.

مراحل اخذ پلمپ دفاتر

  • ابتدا به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت ها مراجعه نمایید
  • اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر
  • بعد از تکمیل اطلاعات فوق، نشانی ” آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده” را وارد نمایید
  • اطلاعات شخصیت حقوقی جهت اخذ پلمپ دفاتر
  • اطلاعات تکمیل کننده اظهارنامه پلمپ
  • وارد کردن اطلاعات مربوط به هیئت مدیره شرکت موسسه و سمت آن ها
  • دفتر مورد تقاضای شخص
  • تایید صحت اطلاعات

مدارک دریافت پلمپ دفاتر

  • کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده تمامی اعضاء شرکت
  • اسکن روزنامه رسمی تاسیس
  • اسکن روزنامه رسمی آخرین تغییرات
  • مهر شرکت

هزینه پلمپ دفاتر

  • هزینه اخذ پلمپ دفاتر
  • – هزینه دفتر 50 برگ: 656/600 ریال
  • – هزینه دفتر 100 برگ: 773/850 ريال
  • – هزینه دفتر 200 برگ: 1/039/100 ريال
  • ثبت در سامانه: 400/000 ريال
  • پست: 88/670 ريال
  • پیک: 100/000 ريال
  • جمع کل برای دفتر 50 برگ: 1/245/270 ريال
  • جمع کل برای دفتر 100 برگ: 1/362/520 ريال
  • جمع کل برای دفتر 200 برگ: 2/564/970 ريال

درباره نویسنده بیشتر بدانید ...

لطفا دیدگاه خود را بنویسید (-:

پنج × 5 =